Twitter ijtimoiy tarmog'i vakillarining ta'kidlashicha, ishlab chiquvchilar yaqinda bir muammoni aniqladilar.
Twitter ijtimoiy tarmog'i vakillarining ta'kidlashicha, ishlab chiquvchilar yaqinda bir muammoni aniqladilar.
Gap shundaki platforma foydalanuvchilarining roziligisiz foydalanuvchi ma'lumotlari reklama beruvchilar qo'liga tushib turgan.
Ma'lum bir ma'lumotning tarqalishi faqat Twitter mobil ilovasida reklamalarni kliklagan yoki tomosha qilgan foydalanuvchilarga ta'sir ko'rsatgan.
Reklama beruvchilar 2018 yil maydan 2019 yil avgustigacha ma'lumot to'plash imkoniga ega bo'lishdi.
5-avgust kuni ishlab chiquvchilar nihoyat bu maxfiylik muammosiga duch kelishdi va uni tezda bartaraf etishdi.
Twitter vakillarining so'zlariga ko'ra, xato quyidagi ma'lumotlarni tarqatgan: mamlakat kodi, foydalanuvchi moslamasining turi, shuningdek, keyinchalik maqsadga yo'naltirilgan reklama tafsilotlari.
jtimoiy tarmoq foydalanuvchilarning tarqatilgan ma'lumotlar ro'yxati bilan o'rtoqlashdi, shuningdek, ushbu ma'lumotni olishi mumkin bo'lgan hamkorlarining ro'yxatini e'lon qildi.
Manbaa: https://www.anti-malware.ru/news/2019-08-07-111332/30383