Yozning so'nggi oylarida firibgarlar biroz jadallashib tez-tez sodda fuqarolarga telefon qilishga kirishdilar, go'yoki kredit tashkilotlarining telefon raqamlaridan terilgandek.
Iyul va avgust oylarida aloqa operatorlari 198 ta firibgarlik holatlarini qayd etishdi.
Ushbu muammoga duch kelgan Rossiya Markaziy banki vakillari xam shuni ta'kidlamoqda.
Qaysiki, jabrlangan fuqarolarning shikoyatlar soni bilan chalkashmaslik kerak.
Markaziy bankning ta'kidlashicha, yozning oxirgi ikki oyi davomida regulyator aloqa operatorlariga rossiyaliklarga qo'ng'iroq qilgan tajovuzkorlar, ya`ni 2,5 mingdan ortiq raqamlar to'g'risida ma'lumot yuborgan.
O'z navbatida, operatorlar tezkor choralarni ko'rishga muvaffaq bo'lishdi, natijada 218 raqam blokirovka qilindi, 59 raqamga esa moliyaviy xizmatlardan foydalanish cheklandi.
"Kommersant" ma'lumotlariga ko'ra, kredit tashkilotlari raqamlarning almashtirilishi 198 ta holatda qayd etilgan. Biroq, bir oz kamroq xursand qiladigan statistika mavjud: 2 mingdan ortiq holatlarda voqeaga tezkor javob berish uchun qonuniy asos bo`lmagan.
Manbaa: https://www.anti-malware.ru/news/2019-09-27-1447/30884